سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رستوران های گرگان

بهترین رستوران های گرگان

 

گرگان ، از جمله ی بهترین شهرهای توریستی ایران است. علاوه بر طبیعت بی‌نظیری که در گرگان توجه گردشگران و مسافران را جلب می‌کند، این شهر و به طور کلی شمال کشور، به خاطر غذاهای لذیذ محلی، محبوب مسافران است.

اگر برای سفر به گرگان برنامه‌ریزی می‌کنید و تصمیم دارید تا در این شهر، به رستوران‌های مختلف سر بزنید و بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید، می‌توانید یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید

 

رستوران عمارت گرگان

 

در نیمه‌ی جنوبی شهر گرگان رستورانی قرار دارد که به‌جرات می‌توان گفت از بهترین رستوران های گرگان است. زمانی که از سردر چوبی رستوران عمارت گرگان بگذرید و خودرو خود را در پارکینگ رستوران پارک کنید، یک راهرو چوبی می‌بینید که کنار آن را با گیاهان فرم‌داده‌شده تزئین کرده‌اند. وسط این راهرو زیبا، یک حوض آب با آب‌نماهای کوچک قرار دارد که با نورپردازی‌های خاص خود، شما را آماده‌ی یک وعده‌ی هیجان‌انگیز می‌کند.

منوی رستوران عمارت گرگان از بخش‌های غذای سنتی، کباب و استیک، غذاهای دریایی و فست‌فود تشکیل شده است

پرطرفدارهای رستوران عمارت، ششلیک و کباب لقمه‌ای آن است که اکثر کسانی که عمارت گرگان را برای صرف غذا انتخاب کرده‌اند، آن را پیشنهاد داده‌اند.

برخورد کارکنان از نکات مثبت دیگر رستوران عمارت است اما به دلیل تعداد مراجعه‌کنندگان، شاید سرویس‌دهی به شما کمی با تأخیر انجام شود.

 

رستوران پیانو گرگان

 

کافه پیانو  را نیز می توان یکی از کافه های دنج و بسیار مدرن شهر گرگان دانست. در این کافه با ورودی دلچسب و حیاط دلباز و میز و صندلی راحت و خوش رنگ همه چیز برای صرف چای و وقهوه در یک جمع دوستانه برای مدت طولانی فراهم است. صاحب کافه پیانو از هنرمندان عزیزی است که خود به نواختن پیانو می پردازد و فضای کافه را روحی تازه می بخشد.

 

اکبرجوجه گرگان

 

یکی از شعبه های اصلی اکبر جوجه در ایران ، اکبر جوجه گرگان است.بهترین جوجه و مرغ ترش را در این رستوران نوش جان کنید. فضای عالی و کارکنان خوب از ویژگی‌های این رستوران است. زمان انتظارتان بسیار کوتاه خواهد بود.

 

رستوران بارانک گرگان

 

در رستوران بارانک انواع غذاهای ایرانی و سنتی و انواع فست فود سرو می شود. از غذاهای اصیل ایرانی مثل کباب، دیزی و میرزاقاسمی گرفته تا انواع ساندویچ، پیتزا و لازانیا. کشک و بادمجان مخصوص گرگانی، یکی از بهترین غذاهای منوی این رستوران است که تا مدت ها عطر و طعم بی نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

 

فست فود چین دکا

 

فست فود چین دکا با 35 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین فست فودهای گرگان است. افراد زیادی در دوره های مختلف زندگی، مشتری این فست فود بوده اند و اکنون این غذاخوری برایشان نوستالژیک است. چیزبرگر، سوپ و سیب زمینی های چین دکا فوق العاده است. قبل از ساعت ده شب برای رفتن به این فست فود برنامه ریزی کنید تا با درهای بسته مواجه نشوید.

 

رستوران جوجه رئیس گرگان

 

فرق این رستوران با اکبرجوجه در این است که خوشمزه‌ترین جوجه‌های سرخ‌شده در کره را در رستوران جوجه رئیس گرگان می‌توانید پیدا کنید. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست‌فود همراه با انواع دسرها را می‌توانید با قیمت‌های خیلی خوب در رستوران جوجه رئیس گرگان بخورید.

 

رستوران میخوش گرگان

 

هر آنچه از یک کافه و رستوران انتظار دارید را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. فضای رستوران میخوش گرگان بسیار مدرن و زیباست و علاوه بر صندلی‌های چوبی، مبلمان بسیار راحتی نیز دارد تا آسودگی را در کنار غذاهای خاص تجربه کنید. سرآشپزان بین‌المللی که انواع غذاهای بین‌المللی را برای شما تدارک می‌بینند از جذابیت‌های رستوران میخوش گرگان به شمار می‌رود.

 

فست فود 444 در گرگان

 

فست فود 444 به خاطر برگرهایش شهرت دارد، البته اگر برگر نخواستید، مغز و زبان هم در این فست فود سرو می شود. بعد از بیرون آمدن از فست فود می توانید از غرفه های بلوار، چای دارچین و باقالی داغ بخورید.

 

بهشت هیرکان گرگان

 

مجموعه ی بهشت هیرکان نیز یک مجموعه ی مجهز و کامل است که در چند سال اخیر، توجه مسافران و شهروندان را به خود جلب کرده است. با هرسلیقه و ذائقه ای که به این مجموعه سر بزنید، غذای مورد علاقه تان را پیدا می کنید.

 

فست فود برگرتین گرگان

 

فست فود برگرتین در بلوار ناهار خوران گرگان دارای محیطی مدرن و شیک به مدیریت جناب آقای عسگری می باشد.

فست فود برگرتین ارائه دهنده خوشمزه ترین و لذیذ ترین طعم های مختلف پیتزا در گرگان می باشد که با یکبار خوردن پیتزاهای آن محال است که مشتری ثابتش نشوید.

علاوه بر پیتزاهای معرکه خود ، قارچ سوخاری و مرغ سوخاری های خوشمزه این فست فود هم دارای استاندارد و کیفیت بسیار بالایی می باشد.

منوی این فست فود علاوه بر انواع پیتزا و مرغ سوخاری دارای انواع پیش غذا و سالاد و غذاهای فرنگی هم می باشد.

 

کباب دنده محله نعلبندان

 

چند سالی است که پای کباب دنده به گرگان نیز باز شده و بسیاری معتقدند کباب دنده گرگان بعد از کباب دنده کرمانشاه، لذیذترین کباب دنده‌ای است که هر آدمی در طول زندگیش می‌تواند بخورد.

برای مشاهده ادامه مطلب بهترین رستوران های گرگان  کلیک کنید.