سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رستوران های کاشان

بهترین رستوران های کاشان

 

کاشان از شهرهای قدیمی و تاریخی نه تنها در ایران بلکه در جهان می باشد جایی که تمدن انسانها در آنجا شکل گرفته است با اسم کاشان به یاد عطرو بوی گلاب و خانه های تاریخی این شهر در خاطرات زنده می شود .

بیشتر رستورانهای کاشان نیز در این خانه های تاریخی به صورت سفره خانه های سنتی بر پا شده است . ما در چتراتا  سعی کردیم بهترین رستورانهای کاشان را به شما معرفی کنیم .

 

رستوران زیبای خانه تاریخی عباسی‌ها

 

از زیباترین خانه‌های کاشان، خانه عباسیان است. خانه عباسی که اوج هنر معماری و گچ بری را میتوان در آن دید، بنایی است مربوط به دوره قاجار. معماری خانه عباسی ها آنقدر شگفت‌انگیز است که نامزد دریافت جایزه زیباترین بنای مسکونی ایرانی – اسلامی شده.

 خانه عباسی‌ها، دارای 5 حیاط باصفاست و رستوران عباسی ها هم در یکی از این حیاط‌ها واقع شده. می‌توانید روی یکی از تخت‌های این حیاط بنشینید و همانطور که غذایی باب طبع در دهان می‌گذارید با نگاه کردن به گوشه و کنار خانه، سفری در دل تاریخ هم داشته باشید.

 

رستوران خانه مرشدی

 

این رستوران نیز در خانه‌ای 250 ساله جای گرفته است.خانه‌ای زیبا و حتی اگر قصد غذا خوردن هم در آن نداشته باشید از زیبایی‌اش سرذوق می‌آیید. رستوران خانه مرشدی، رستورانی گرم و صمیمی‌ست که در اتاقی زیبا، روبه‌حیاط قرار گرفته. فسنجون و زرشک‌پلو، بهترین انتخاب در این رستوران است.

 

رستوران خانه منوچهری

 

 خانه منوچهری یکی از این خانه‌های تاریخی است که به عنوان هتل، رستوران و البته یک مکان مهم گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. رستوران خانه منوچهری بهترین و لوکس‌ترین رستوران کاشان است. این رستوران در قسمتی از خانه قرار دارد که قبلاً برای مهمان‌های مهم منوچهری‌ها استفاده می‌شد. سقف بلند گنبدی شکل با پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند.

 

رستوران سنتی مظفری

 

هر ساعتی از شبانه‌روز که از گشت و گذار در خیابان‌ها و ساختمان‌های تاریخی کاشان خسته شدید و خواستید چیزی نوش جان کنید، یکی از بهترین رستوران‌های کاشان پذیرای شماست. رستوران سنتی مظفری با تخت‌‌های زیبا و بزرگ، دکوراسیونی سنتی و حوضی لاجوردی که به طراوت فضا می‌افزاید، منتظر شماست تا با غذاهای ایرانی خوشمزه‌‌اش عیشتان را کامل کند. در این رستوران، صبحانه، ناهار و شام و در کافه‌اش انواع میان‌وعده‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های درجه یک سرو می‌شود.

 

رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها

 

تالار آیینه سرای عامری ها یکی از رستوران های سنتی کاشان است که هرچند خودش مجلل است، ولی در فضایی سنتی و تالاری پر از آیینه کاری قرار گرفته. طبیعتا غذا خوردن در همچین جایی که نمونه‌اش در ایران چندان زیاد نیست و مختص همان حال و هواست، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد.

 

رستوران ترمه

 

اگر می خواهید در یک رستوران شیک با محیطی امروزی و دکوراسیونی مدرن غذا بخورید. در این صورت می توانید،رستوران ترمه کاشان را انتخاب کنید. این رستوران با میز و صندلی‌های زیبا، دیوارکوب‌های دیدنی و تزئیناتی خیره‌کننده محیطی دوست‌داشتنی برای یک وعده غذای ایرانی خوشمزه برایتان فراهم کرده است.

پرسنل کارآزموده‌ این رستوران با نهایت احترام همه خواسته‌هایتان را برآورده می‌کنند و در هر صورت راضی نگهتان می‌دارند. غذاهای باکیفیت این رستوران هم از دیدگاه مشتری‌ها به قیمتشان می‌ارزد.

 

رستوران انار

 

رستوران انار با فضایی تمیز و شیک یکی از رستوران های تازه تاسیس کاشان است که طرفداران بسیاری دارد. غذاهای خوشمزه و با کیفیت دلیل اصلی جذب مشتری است. منوی رستوران انار شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی و همچنین پیتزا است.

 

رستوران خانه نقلی کاشان

 

 خانه نقلی یکی از جذاب ترین رستوران های سنتی است که می توان رفت. این رستوران فضایی بسیار زیبا و قدیمی دارد. در این رستوران انواع غذاهای محلی کاشان و غذاهای ایرانی طبخ می شود، غذاهایی همچون کال جوش، خورشت کدوی ترش، قیمه ریزه بادمجان، آش ها و همچنین چای و دمنوش.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بهترین رستوران های کاشان  کلیک کنید.