سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هتل داد یزد

معرفی هتل داد یزد

 

 هتل داد یزد، هتلی لوکس و چهار ستاره در شهر زیبا و تاریخی یزد قرار دارد. بنای باشکوه این هتل،نزدیک به یک قرن از تاریخ را در دل خود دارد. شاید سازندگان هتل داد در سال‌ 1307 هنگام ساخت این بنای زیبا هرگز فکر نمی‌کردند که این مکان روزی به یک هتل بسیار باشکوه تبدیل شود.

 این اقامتگاه به ظاهر سنتی می باشد ولی در باطن، بسیار مدرن و زیبا است که با سنت و پیشینه تاریخی ایران عجین گشته است.

 

رزرو اتاق در هتل داد یزد

 

یکی از ویژگی‌های مطلوب دیگری این هتل ،هزینه‌های خوبی است که در مقابل امکانات مطلوب از شما دریافت خواهد شد. به طور کلی شهر تاریخی یزد برخلاف بسیاری از شهرهای دیگر، جزو آن دسته از شهرهایی است، که با توجه به بافت های تاریخی که در خود جای داده‌است در کار توریسم و هتلداری مانند بسیاری از شهرهای تاریخی دیگر در سطح کشور و جهان هزینه‌های بالایی را بر گردشگران تحمیل نمی‌کند.

همواره می توانید با اقامت در اتاق خواب و سوئیت هایی بسیار باشکوه، که قریب به یک قرن از ساخت آن می‌گذرد خاطرات بسیار دلنشین را برای خود ثبت کنید.

از ویژگی های اتاق های هتل داد یزد به پنجره های مشبک، شیشه های رنگی، طاق های قوسی و بنایی بسیار زیبا که سنت، معماری و زیبایی های تاریخی ایرانی را به رخ همگان می‌کشد می توان اشاره نمود.

 

خدمات و امکانات هتل

 

از خدماتی که این هتل ارائه می کند می‌توان به مواردی مانند فضای دلپذیر سونا، جکوزی، استخر مجهز سرپوشیده، سالن بسیار باکیفیت ماساژ و رستوران هتل داد یزد که انواع غذاهای سنتی و بین المللی را با بهترین کیفیت سرو می‌کند اشاره کرد.

 یک نکته بسیار خوب دیگر این است که در هتل داد یزد ،سالن با مبادلات ارزی نیز وجود دارد و گردشگران و توریست‌های که از خارج از کشور به شهر تاریخی یزد می‌آیند نیازی نیست که به صرافی یا جاهای دیگر بروند بلکه می‌تواند تمام مبادلات ارزی خود را در هتل داد انجام دهند.

 

حفظ ظاهر سنتی در طی دهه‌های طولانی

 

ایت هتل زیبا توانسته است با حفظ ظاهر سنتی خود از سالیان بسیار طولانی و ادغام آن با تجهیزات مدرن و بروز در صنعت هتلداری به راه درستی کشیده شود و به ساخت پدیده ای شگفت انگیز در یک شهر تاریخی دست زده و خود این مجموعه را به یک مرکز توریستی و گردشگری برای افراد مختلف تبدیل کند.

 

بررسی فضای باز و محوطه هتل

 

چون شهر یزد، یک شهری بیابانی و کویری است پس قاعدتا شب های بیابانی بسیار چشم نواز و دیدنی خواهند بود چرا که آسمان بسیار صاف و صیقلی است و می‌توانید تمام ستاره ها را به وضوح ببینید. مطمئناً این ویژگی طبیعی و جغرافیایی می‌تواند برای صنعت هتلداری و توریسم یک شهر بسیار پرفایده باشد.

هتل داد یزد نیز از این ویژگی جغرافیایی و طبیعی شهر یزد به بهترین نحو استفاده کرده‌است. این هتل با استفاده از فضای سر باز در قسمت پشت بام توانسته یک فضای بسیار مجلل را برای اقامت شبانه مسافران هتل فراهم کند.

 

کافی شاپ و رستوران هتل

 

یکی از امکانات بسیار عالی هتل داد کافی شاپ مجهز آن است که همواره می توانید انواع خوراکی ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد را از آنجا تهیه کنید. این کافی شاپ هتل داد یزد در پشت بام هتل داد در پشت بام مجلل هتل قرار گرفته است که مسافران می‌توانند از آن

لذت ببرند.

 

موقعیت جغرافیایی هتل داد

 

هتل داد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در بافت قدیمی و سنتی شهر یزد واقع گردیده‌است. این مهمانپذیر بسیار لوکس و سنتی در خیابان شهید بهشتی یزد قرار دارد. این هتل از لحاظ مجموعه داخلی یک مجموعه منحصر به فرد است و از لحاظ بافت خارجی نیز در موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی قرار گرفته ‌است.

همچنین نزدیکی هتل داد یزد ، به اماکن تاریخی و مراکز خرید برای هر مکانی در صنعت هتلداری یک اولویت بسیار مهم به حساب می آید. به راستی چه چیزی می تواند بهتر از این باشد که یک هتل که خود نیز از جاذبه‌های تاریخی یک شهر به حساب می‌آید، به سایر جاذبه‌های تاریخی آن شهر نیز مشرف باشد.

 

قوانین هتل داد

برای مشاهده ادامه مطلب معرفی هتل داد یزد  کلیک کنید.