سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب

معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب

 

سفر به مشهد و رفتن به حرم مطهر امام رضا (ع) دیگر وقت و زمان نمی شناسد. لازم به آمارگیری نیست و تنها اگر یک بار هم تجربه ی سفر به شهر مقدس مشهد را داشته باشید دیگر خودتان این را می دانید که نه تنها از تمامی نقاط ایران برای زیارت حرم مطهر امام هشتم شیعیان جهان به این شهر می آیند بلکه از دیگر کشورها هم برای زیارت حرم ایشان به این شهر سفر می کنند.

از آن جایی که یکی از ویژگی های هتل خوب در مشهد این است که به حرم نزدیک باشد، چتراتا می خواهد برای شما هتل های نزدیک به حرم امام رضا با قیمت مناسب را معرفی نماید تا شما در سفر به این شهر مقدس بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

 

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

 

این هتل سه ستاره است و از 332 باب آپارتمان و سوئیت تشکیل شده است. این هتل آپارتمان قطعا برای آنهایی که رزرو هتل در مشهد کار همیشگی شان هست، یک نامِ آشنا است. فاصله  حیات شرق با ماشین تا حرم 3 دقیقه است و بهترین گزینه برای یک سفر خانوادگی هم به شمار می رود.

حیات شرق مشهد هم به حرم نزدیک است و هم قیمت مناسب دارد. این هتل از امکانات رفاهی خوبی هم برخوردار است که از آن جمله می توان به صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به اضافه پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، خشکشویی، مرکز خرید، تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

 

هتل آپارتمان شارین مشهد

 

از دیگر هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب ،هتل آپارتمان شارین می باشد و دارای اتاق های سه و پنج تخته دارد و برای سفرهای خانوادگی یک گزینه عالی به شمار می رود. این هتل آپارتمان سه ستاره می باشد و نیز از جمله هتل های خیابان امام رضا است که تنها 7 دقیقه با حرم رضوی فاصله دارد.

شارین بیست باب اتاق دارد که به تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش، حمام و لوازم بهداشتی، صبحانه رایگان و روم سرویس مجهز هستند. هتل شارین پارکینگ ندارد، اما سرویس حرم و خدمات تهیه بلیط دارد. رستوران این هتل هم در طبقه منفی یک واقع شده و ظرفیت 65 نفر را دارد.

 

هتل هاترا

 

هتل هاترا نیز از دیگر هتل های نزدیک حرم ،  مشهد است. این هتل سه ستاره در حوالی خیابان امام رضا قرار دارد و از این نظر فاصله آن تا حرم بسیار اندک است. اگر دلتان می‌خواهد یک دل سیر زیارت کنید و پس از آن در اتاقی تمیز و راحت با قیمتی بسیار مناسب به استراحت بپردازید، هتل هاترا مشهد را از دست ندهید. این هتل علاوه بر داشتن کافی‌شاپی 24 ساعته دارای پارکینگ اختصاصی نیز است.

 

هتل سه ستاره اطلس مشهد

 

یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم امام رضا با قیمت مناسب، هتل سه ستاره اطلس می باشد. این هتل یکی از با قدمت ترین و نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم بوده که در میدان بیت المقدس و در جوار بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) واقع شده است؛ از این هتل می توان به عنوان یکی از هتل های ارزان مشهد نیز نام برد.

هتل سه ستاره در سال 1354 در هفت طبقه و ظرفیت 500 تخت احداث شده است و به دلیل دارا بودن فاصله بسیار اندک از حرم مطهر رضوی، یکی از پرطرفدار ترین هتل های مشهد به شمار می آید.

 


 بیشتر بخوانید :

-  اجاره ویلا شمال

-  اجاره ویلا

-  اجاره ویلا در رامسر

 


 

هتل چهار ستاره اترک

 

یکی دیگر از قدیمی ترین هتل های نزدیک به حرم در مشهد که امکانات و خدمات خوبی را به مسافران خود ارائه می نماید، هتل اترک است.

فاصله ی این هتل چهار ستاره با حرم تنها 300 متر است و از این رو بسیار نزدیک به حرم محسوب می شود. اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و بسیار مدرن طراحی و تزئین شده اند.

در این اتاق ها می توانید به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشید. اتاق هایاین هتل یک تخته ی کلاسیک، یک تخته ی ویژه، دو تخته ی کلاسیک دبل، دو تخته ی ویژه ی دبل و دو تخته ی کلاسیک توئین هستند.

 

هتل جواد مشهد

 

از دیگر هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب،که به تازگی ساخته و افتتاح شده است، هتل جواد مشهد نام دارد. این هتل نوساز تنها 500 متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و این به معنای این است که از هر زمانی دلتان به ضریح ضامن آهو بیشتر و بیشتر نزدیک است.

هتل جواد مشهد دارای 11 نوع اتاق مانند اتاق دبل، اتاق دو تخت دبل، اتاق دو تخت جدا، اتاق سه تخته، سوئیت وی آی پی، اتاق فرانسوی،‌ اتاق ایتالیایی و سیستم تهویه‌ی هوای مرکزی، سیستم سرمایش و گرمایش، اینترنت پرسرعت، تلویزیون با شبکه‌های ایرانی بین‌المللی و … نیز هستند.

 

هتل زیتون مشهد

 

در خیابان پاسداران مشهد نیز هتل زیتون قرار گرفته که از جمله هتل های سه ستاره نزدیک حرم است و تنها 8 دقیقه با آن فاصله دارد. این هتل 45 اتاق دو، سه و چهار تخته دارد و در آنها شما به امکاناتی چون صبحانه، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع دسترسی خواهید داشت. هتل زیتون پارکینگ ندارد؛ اما با وجود سرویس حرم،بابت رفت و آمد خود نگران باشید.

برای مشاهده ادامه مطلب معرفی هتل های نزدیک حرم امام رضا با قیمت مناسب  کلیک کنید.