سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیستی از لوکس ترین شهرک های ویلایی مازندران

لیستی از لوکس ترین شهرک های ویلایی مازندران

 

 

اگر از نمای کلی و بالا شمال کشور را نگاه کنیم ، متوجه می‌شوید که چندین هزار هکتار از زمین‌های شمال کشور به ساخت شهرک‌ها اختصاص داده شده است؛ چیزی که هم اکنون به یک منبع درآمدزایی مبدل گشته است.در سراسر شهرهای مازندران، نمونه‌هایی از بهترین شهرک‌های مسکونی با ویلاهای زیبا مشاهده می‌شود. برای اجاره ویلا در مازندران میتوانید از طریق سایت چتراتا اقدام نمایید.

 

حال بریم نگاهی به لیست لوکس ترین شهرک های ویلایی مازندران بی‌اندازیم.

 

·         شهرک خزرشهر

·         شهرک دریابیشه

·         شهرک دریاکنار

·         شهرک خانه دریا

·         شهرک فردوس رویان

·         شهرک چهارصد دستگاه رامسر

 

·         شهرک خزرشهر

 

یکی از بهترین شهرک‌های مازندران، شهرک ساحلی خزرشهر است. این شهرک در منطقه ساحلی در حاشیه دریای خزر واقع شده است. در حقیقت، بخش شمالی شهرک به ساحل دریا راه دارد. محدوده زیادی از شهرک خزرشهر، مشاعات می‌باشد و دسترسی تمام ساکنین به آن امکان‌پذیر است. نوع محوطه سازی و معماری که برای شهرک خزرشهر اجرا شده در نوع خود منحصر به فرد و بی نظیر است.

همچنین علاوه بر شکل ظاهری و نحوه ساخت و ساز ویلا در شهرک خزرشهر، یکی از بهترین شهرک‌های مازندران، امکاناتی که برای تفریح، بازی و گردش برای ساکنین فراهم شده است، عامل دیگری است که مشتریان به سمت خرید این ویلاها تشویق می‌شوند.

در این شهرک امکانات رفاهی برای زندگی نظیر فروشگاه مواد غذایی و مایحتاج روزانه و همچنین رستوران در داخل شهرک فراهم است. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در یکی از بهترین مناطق ساحلی مازندران هستید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های فروش ویلا را در شهرک خزرشهر بررسی کنید.

 

·         شهرک دریابیشه

 

یکی از بهترین شهرک‌های مازندران که پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های خرید ویلا را در آن بررسی کنید، شهرک دریابیشه است. این شهرک در سال 1351 راه‌اندازی شد. مساحت کل شهرک، 80 هکتار می‌باشد. زیباترین ویلاهای مازندران در این شهرک ساخته شده‌اند. تعداد قطعات داخل شهرک، 470 پلاک می‌باشد. از 80 هکتار مساحت کل شهرک دریابیشه، 15 هکتار مشاعات آن است که در محدوده جنگلی و ساحلی قرار گرفته است.

همچنین 12 هزار متر از مشاعات ساحلی این شهرک برای ساکنین شهرک قابل دسترسی است. شهرک دریابیشه در فاصله 10 کیلومتری از جاده رویان به سمت نوشهر قرار گرفته است. با توجه به تاریخ ساخت این شهرک می‌توان آن را یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شهرک‌های مازندران به شمار آورد. شیوه معماری ویلاهای داخل شهرک بسیار زیبا است، بنابراین به اندازه کافی، توجه خریداران ویلا در شمال را به خود جلب می‌کند.

 

·         شهرک دریاکنار

 

این شهرک یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های ویلایی در مازندران محسوب می‌شود.این شهرک در سال 1335 در نزدیکی خط ساحلی ساخته شده است و دارای بیشتر از 1800 واحد ویلا می‌باشد. حدود 3 کیلومتر از خط ساحلی در مجاورت شهرک دریاکنار قرار دارد و مساحت کل آن چیزی حدود 280 هکتار است.

مجموعه به هم پیوسته از خیابان‌ها و فضای سبز و مسیرهای رفت و آمد افراد پیاده و خودرو‌ها در کنار یکدیگر طراحی شده است. در این شهرک، فضاهای سبز بسیار زیبایی را مشاهده می‌کنید که همین عامل بسیاری از مشتریان خرید ویلا در شمال را به سمت شهرک دریاکنار جذب می‌کند.

 

·         شهرک خانه دریا

 

شهرک زیبای خانه دریا در شهرستان محمودآباد و در فاصله 13 کیلومتری جاده بابلسر شده است. در این شهرک، تعداد 1100 واحدی و همچنین 666 آپارتمان مسکونی ساخته شده است. مساحت کل شهرک خانه دریا حدود 150 هکتار می‌باشد. شهرک خانه دریا حدود دو کیلومتری ساحل دریا را در اختیار دارد. اگر به دنبال خانه‌ها و ویلاهای نوساز هستید، شهرک خانه دریا برای شما مناسب خواهد بود. برای اطلاع از گزینه‌های فروش ویلا در شهرک خانه دریا با کارشناسان اول خونه تماس بگیرید.

 

·         شهرک فردوس رویان

 

این شهرک نیز یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های مازندران است که در مساحتی به وسعت 50 هکتار ساخته شده و عملیات ساخت آن در سال 1342 بوده است. محوطه سازی و مسیرهای تردد خودرو و عابرین پیاده با نهایت زیبایی و با الهام‌گیری از طبیعت منحصر به فرد شمال کشور در شهرک فردوس رویان وجود دارد. این شهرک دارای 320 پلاک بوده و حدود 6 هکتار از آن مشاعات می‌باشد. همانند تمام شهرک‌های مسکونی، امنیت کامل برای شهرک فردوس تامین شده است.

 

·         شهرک چهارصد دستگاه رامسر

 

شهرک چهارصد دستگاه رامسر شهرکی ساحلی است که در رامسر قرار دارد. این شهرک در مجاورت بلوار معلم (کازینو) قرار دارد. یکی از لوکس ترین شهرک های رامسر که افراد مشهوری نیز در این شهرک ویلا دارند. چهارصد دستگاه از اولین شهرک‌هایی است که در حاشیه دریای خزر پیش از انقلاب توسط بنیاد پهلوی به دستور محمدرضا پهلوی و بدست مهندسین و پیمانکاران خارجی ساخته شده است. همچنین این شهرک با توجه به اینکه  کاخ مرمر رامسر و فرودگاه آن در نزدیکی اش قرار دارد، در نوع خود از پیشرفته‌ترین و با قدمت‌ترین شهرک‌های شمال ایران می‌باشد.

برای مشاهده ادامه مطلب لیستی از لوکس ترین شهرک های ویلایی مازندران کلیک کنید.