سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خرید پردیس،در مجاورت دریا قرار گرفته و دارای محیطی کاملا آر

معرفی مهم ترین مراکز خرید ساری

 

در شهر دیدنی و دوست‌داشتنی ساری، بازارهای سنتی و مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد که گردشگران می‌توانند هنگام حضور در آن پس از سیاحت مناطق دیدنی، از خریدی خاطره‌انگیز نیز لذت ببرند. برای رزرو و اجاره اقامتگاه در ساری به سایت چتراتا مراجعه نمایید.

نگران نباشید ما در این مطلب سعی خواهیم کرد که بهترین و مشهورترین بازارها و مراکز خرید ساری را معرفی کنیم.

 

بازار نرگسیه و رجایی

 

ساری جزو شهرهایی است که از بازار و مراکز مختلف خرید برخوردار است. یکی از بازارهای شهر ساری بازار نرگسیه و رجایی است که جزو بازارهای قدیمی و سنتی این شهر به شمار می رود. جالب است بدانید که تردد در این بازار بسیار زیاد است و این امر باعث شلوغی بازار نرگسیه و رجایی در ساری شده است.

صاحبین اغلب دکان های این بازار به فروش کاموا و ابزارهای بافندگی اقدام می کنند. از دیگر محصولاتی که می توان در بازار نرگسیه و رجایی آنها را تهیه و خریداری نمود می توان به طلا و جواهرات و همچنین پارچه، پوشاک و کیف و کفش اشاره کرد.

 

بازار بزرگ امام رضا

 

بازار بزرگ امام رضا،یکی از بازار های بزرگ ترکمن می باشد.این بازار به نام بازار ترکمن معروف می باشد.به دلیل وجود بازرگانان ترکمنی که از اینچه جنس ها را روانه بازار ساری می کنند معروف شده است.

شما می توانید در این بازار انواع پوشاک زنانه، کودکان، آقایان، انواع زیورآلات، صنایع دستی، لوازم تزئینی، بدلیجات را برای خرید انتخاب کنید.

 

بازار ماهی‌فروشان ساری

 

در بازار ماهی فروشان ساری، امکاناتی همچون استخر ماهی و رستوران ماهی ایجاد شده است که حاضران و گردشگران می‌توانند از تازه‌ترین ماهی‌ها و نیز محصولات دیگر دریایی آن‌ها استفاده کنند.

 

بازار روز راه اهن وکشاورز

 

از مشهورترین بازارهای شهر ساری، بازار روز راه آهن و کشاورز است که در گذشته بخشی از مجموعه‌ی بازار منطقه‌ای این شهرستان محسوب می‌شد. امروزه نیز این بازار بسیار پر رونق و شلوغ است و جمع زیادی از مردم و گردشگران برای تهیه‌ی اجناس مورد نیاز خود به این بازار سر می‌زنند.

 درواقع در بازارهای روز، یکی از ایام هفته به‌عنوان روز اصلی انتخاب می‌شود و عرضه‌کنندگان محصولات مختلف از جمله فروشندگان شهری، روستائیان و … برای ارائه‌ی محصولات خود به این بازار مراجعه می‌کنند.

 

پاساژ الهیه

 

در لیست بازارهای این شهر می توان نام پاساژهای مختلفی را مشاهده کرد که یکی از معروف ترین آنها پاساژ الهیه می باشد. موقعیت مکانی این پاساژ طوری است که می توان آن را در منطقه تجاری این شهر مشاهده نمود.

 این پاساژ دارای 6 طبقه لوکس و شیک است که در 3 طبقه آن می توان مغازه های مختلف تجاری را برای خرید مورد بررسی قرار داد. 3 طبقه دیگر پاساژ الهیه به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرند.

 اگر قصد خرید وسایل مورد نیاز آشپزخانه را دارید توصیه می کنیم به فروشگاهی در پاساژ الهیه ساری مراجعه کنید چرا که تمامی محصولات با قیمتی مناسب به فروش می رسند. در ادامه به دیگر بازارهای شهر ساری خواهیم پرداخت پس همچنان با دلتابان همراه باشید.

 

مرکز خرید پردیس ساری

 

مرکز خرید پردیس،در مجاورت دریا قرار گرفته و دارای محیطی کاملا آرام و دوست‌داشتنی است. این مرکز خرید با وجود داشتن واحدهای تجاری کم، عرضه‌ کننده‌ی برندهای خوب با قیمتی قابل قبول است.

 

مرکز تجاری مفیدی

 

این مرکز یکی دیگر از مراکز تجاری مهم ساری است که تقریباً چهار سال از شروع به کار آن می‌گذرد. تعداد واحدهای تجاری این مجتمع زیاد و تنوع خوبی نیز دارند. عمده واحدهای تجاری مرکز خرید مفیدی به پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش اختصاص یافته است.

 

پاساژ چهل‌ستون

 

پاساژ چهل‌ستون از مراکز تجاری قدیمی شهر ساری است که امروزه تبدیل به مرکز خرید و فروش گوشی‌های تلفن همراه شده است. این بازار در حوزه تخصصی خود تنوع خوبی دارد و کامل است و مطمئناً می‌تواند که نیازهای ضروری گردشگران را برطرف کند.

 

مجتمع تجاری انقلاب

 

مجتمع تجاری انقلاب را بعنوان بورس انواع پوشاک ازجمله پوشاک بانوان، آقایان، کودکان و انواع کیف و کفش شهرت دارد. همچنین در این مجتمع تجاری سایر لوازم مورد نیاز با قیمت‌هایی مناسب و قابل قبول ارائه می‌شود

برای مشاهده ادامه مطلب معرفی مهم ترین مراکز خرید ساری کلیک کنید.