سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین هتل های تبریز

معرفی بهترین هتل های تبریز

 

شهر تبریز، علاوه بر جایگاه ویژه خود در حوزه اقتصادی و صنعتی کشور، به دلیل برخورداری از قدمت تاریخی در طول دوران مختلف شاهد حکومت اقوام و سلسله‌های مختلف بوده و از اینرو، میراث عظیمی از آن‌ها در این شهر به یادگار مانده است.

تبریز یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در داخل ایران است و از اینرو، در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های لوکس تبریز خواهیم پرداخت باچتراتا  همراه باشید.

 

هتل کایا لاله پارک تبریز

 

یکی از بهترین هتل های تبریز از نظر بسیاری از مسافران هتل کایا پارک نام دارد.هتل کایا لاله پارک نه تنها بیشترین تعداد اتاق را (220 اتاق) دارد؛ بلکه استخری با فواره های زیبا و پارکی سبز ورودی هتل را تزئین کرده است.

 این هتل نوساز در سال 1395 تاسیس شده و 8 آسانسور دارد.

 

هتل پارس ائل گلی تبریز

 

در لیست بهترین هتل های تبریز، هتل پارس ائل گلی، جزو رتبه های اول می باشد. هتلی پنج ستاره با تمام امکانات که در میان پارک و میدانی قد برافراشته است. اگر بپرسید بهترین هتل تبریز کدام است و چه امکاناتی دارد؟. هتل ائل گلی از مجموعه هتل های پارس در ایران است که موقعیتی منحصر به فرد و ویژه در تبریز دارد.

 

هتل شهریار

 

هتل شهریار یکی دیگر از هتلهای لوکس تبریز است که در منطقه خوش آب و هوای ائل‌گلی واقع شده و از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل علاوه بر امکانات رفاهی نظیر رستوران، سالن‌های مختلف برای برگزاری کنفرانس و مراسم‌های مختلف و ... دارای برنامه‌های تفریحی متنوعی نظیر اجرای موسیقی زنده در لابی هتل برای سرگرمی مهمانان است.

 

هتل بین المللی تبریز

 

 

می توان با قاطعیت گفت ،هتل بین المللی تبریز واقعا یک هتل بین المللی است! از معماری تلفیقی، نورپردازی منحصر به فرد و دکوراسیون لوکس هتل گرفته تا رستوران تابستانه، استخر و سونا. خیلی از مسافران تجربه رستوران تابستانه را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

 

هتل گسترش تبریز

 

هتل گسترش تبریز جزو هتل های نوساز این شهر نیست و حداقل 50 سالی از ساختش می گذرد. به نظر می رسد این هتل هنر دست مهندسان و پیمانکاران خارجی باشد. اما خوب جای نگرانی نیست، چرا که هتل گسترش همین اواخر یعنی در سال 1395 نوسازی شده و حالا یک هتل لوکس با امکانات مدرن است که 13 طبقه و 150 باب اتاق و سوئیت دارد.

 

هتل صخره ای

 

هتل صخره‌ای لاله کندوان سومین هتل صخره‌ای جهان است. کلیه اتاق‌های این هتل منحصربفرد در دل کوه تراشیده شده‌اند که این ویژگی برگرفته از سبک خانه‌های روستای کندوان است. این هتل و خانه‌های روستا سوژه بسیار جالبی برای عکاسان و گردشگران داخلی و خارجی است و تجربه‌ای جالب و خاص از زندگی در دل طبیعت را برای مسافران به ارمغان دارد.

 

هتل پتروشیمی

 

یکی از هتل‌های 4 ستاره تبریز، هتل پتروشیمی است که در منطقه‌ای خوش‌ آب‌وهوا قرار گرفته. این هتل در 1378 افتتاح شده ولی به‌تازگی یعنی در 1397 آن‌ را بازسازی کرده‌اند. هتل پتروشیمی 5 طبقه و 26 اتاق دارد.بیشتر کاربران از دلبازی و تمیزی اتاق‌ها تعریف کرده‌اند.

 

هتل اهراب

 

یکی از هتل های میان‌رده تبریز، هتل اهراب است. این هتل 3 ستاره دارد و سال 1395 کارش را شروع کرده. بنابراین، جزو هتل‌های نوساز شهر به‌حساب می‌آید. در این هتل 5 طبقه، 47 اتاق و سوییت درنظر گرفته شده و امکانات راضی‌کننده‌ای دارد.

نزدیکی هتل اهراب به ایستگاه اتوبوس و مترو یکی از مزیت‌های این‌جاست و دسترسی به جاهای دیدنی تبریز را آسان می‌کند..

 

هتل آزادی تبریز

 

برای هتلی که تنها یک سال از عمر آن می گذرد، قرار گرفتن در لیست بهترین ها گواه همه چیز است. هتل آزادی تبریز سه ستاره دارد و چهار طبقه. اتاق ها هم یا پنت هاوس هستند، یا یک تخته شمالی یا دو تخته شمالی.

 

هتل کاسپین تبریز

 

هتل کاسپین تبریز هم از جمله هتل های جوان شهر است و در سال 1396 شروع به کار کرده؛ 5 طبقه مثبت، 2 طبقه منفی و 20 باب اتاق دارد. هر امکاناتی که برای یک هتل 3 ستاره لازم است در اتاق ها وجود دارد؛ از سرویس بهداشتی فرنگی تا تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و مینی بار. البته همه چیز به امکانات داخل اتاق ها محدود نمی شود.

 

برای مشاهده ادامه مطلب معرفی بهترین هتل های تبریز  کلیک کنید