سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کدهای تخفیف بیمه ازکی

روش‌های سفارش ارزان‌تر از ازکی

اغلب افراد برای تهیه انواع بیمه نامه به دلیل تعرفه‌های بالایی که دارند، به دنبال روش مقرون به صرفه‌تری هستند و یکی از بهینه‌ترین این روش‌ها استفاده از کد تخفیف می‌باشد. ازکی کدهای مختلفی دارد که به صورت کلی به بخش‌های زیر تقسیم می‌شوند:

کد تخفیف اولین سفارش ازکی

کدهای تخفیف اولین سفارش ازکی که اغلب با اسامی مثل: کد تخفیف خرید اول ازکی، کد تخفیف مشتریان جدید ازکی و... ارائه می‌شوند برای کاربرانی که به تازگی در سامانه ازکی عضو شده‌اند و یا تاکنون سفارشی ثبت نکرده‌اند، قابل استفاده می‌باشد. در صورتی که حساب کاربری شما غیراول و کد تخفیف شما اولین خرید می‌باشد، با شماره همراه جدید می‌توانید حساب کاربری اول بسازید و از تخفیف برخوردار شوید.

کد تخفیف غیراول ازکی

این کدهای تخفیف همانند: کد تخفیف ازکی برای همه مشتریان، کد تخفیف دومین خرید ازکی، کد تخفیف بدون محدودیت ازکی، کد تخفیف ازکی بدون شرط حداقل خرید، کد تخفیف خرید دوم ازکی، کد تخفیف کاربران قدیمی ازکی و... محدودیتی نداشته و همه‌ی کاربران (اول و یا غیراول) می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد تخفیف خدمات منتخب ازکی

برخی از اوقات ازکی برای خدمات خاصی اقدام به انتشار کد تخفیف می‌کند که این کد تخفیف تنها بر روی خدمات اعلام شده اعمال می‌شوند و برای نمونه می‌توان به کدهای تخفیفی نظیر: کد تخفیف ازکی شخص ثالث، تخفیف خرید بیمه بدنه از ازکی، کد تخفیف بیمه بدنه ازکی، کد تخفیف بیمه موتور ازکی، کد تخفیف ازکی آتش سوزی، کد تخفیف بیمه کرونا ازکی، کد تخفیف بیمه مسافرتی ازکی، کد تخفیف بیمه ثالث ایران ازکی، کد تخفیف بیمه زلزله ازکی و... اشاره کرد.

کد تخفیف اپلیکیشن ازکی

ازکی علاوه بر وبسایت، نسخه موبایلی نیز دارد که با استفاده از کد تخفیف اپلیکیشن ازکی می‌توانید با تخفیف بیمه خود را سفارش دهید.

نحوه استفاده از کد تخفیف ازکی

ابتدا به صفحه وبسایت ازکی در سایت موپن رفته، کد تخفیف مورد نظر را کپی و از طریق دکمه خرید کنید وارد وبسایت ازکی شوید. در قدم بعدی از طریق دکمه ورود / ثبت نام گوشه‌ی چپ بالای صفحه اصلی وبسایت وارد حساب کاربری خود شوید یا در صورت نداشتن حساب کاربری، ثبت نام کنید. اکنون نوبت انتخاب خدمات مورد نظر است. پس از انتخاب خدمات دلخواه و وارد کردن اطلاعات اولیه، لیستی از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه نمایش داده می‌شود. حالا باید شرکت مورد نظر خود را انتخاب و دکمه "سفارش نقدی" را کلیک کرده و وارد صفحه بعد شوید. مشخصات فردی و بیمه نامه را وارد کرده و دکمه "تایید و ادامه" را بزنید، در صفحه بعد نوع دریافت بیمه نامه را تعیین نمایید و با فشردن مجدد دکمه "تایید و ادامه" وارد صفحه نهایی شوید. در این صفحه می‌توانید صورت حساب را مشاهده کرده و با درج کد در کادر کد تخفیف موجود در قسمت انتهایی صفحه اصلی و زدن دکمه اعمال از تخفیف بهره‌مند شده و با کلیک بر دکمه "تایید و پرداخت" سفارش خود را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید کد خود را در کادر کد تخفیف موجود در صفحه "لیست شرکت‌های ارائه دهنده بیمه" وارد کرده و دکمه اعمال را بزنید و سپس بقیه مراحل ثبت سفارش را همانند بالا انجام دهید.

در صورتی که هنوز برای ایجاد حساب کاربری و استفاده از کد خود مشکل دارید ، توصیه می کنیم مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف ازکی را نیز مطالعه نمایید.

چرا کد تخفیف ازکی اعمال نمی‌شود

اولین خطایی که ممکن است با آن مواجه شوید مربوط به شرایط کد تخفیف نظیر: نوع حساب کاربری (اول یا غیراول)، خدمات منتخب و... می‌باشد که برای رفع آن کافیست به صفحه کوپن برگشته، شرایط را مطالعه و مجدد اقدام نمایید.

همچنین کد تخفیف ازکی بازه زمانی دارد و در صورت تمام شدن آن، کد تخفیف قابل استفاده نمی‌باشد و برای رفع آن کافیست جدیدترین کد تخفیف ازکی را در موپن جستجو کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف ازکی

ازکی در مناسبت‌های مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف‌داری ارائه می‌کند که برای دریافت کد تخفیف خرید از ازکی کافیست یکی از روش‌های عضویت در خبرنامه، شبکه‌های اجتماعی، ربات تلگرام و اپلیکشین موپن را دنبال کنید که در ادامه نحوه دنبال کردن هر کدام را شرح می‌دهیم.

برای عضویت در خبرنامه ازکی کافیست ایمیل خود را در ابتدای صفحه فروشگاه ازکی در وبسایت موپن و در کادر "از آخرین تخفیف‌های ازکی خبردار شوید" ثبت کنید. از این پس با انتشار هر کد تخفیف جدید، از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از روش‌های دریافت کد تخفیف ازکی عضویت در ربات تلگرامی موپن به نشانی @mopon_ir_bot است که می‌توانید در آن با استفاده از گزینه علاقه‌مندی‌ها، ازکی را به لیست فروشگاه‌های مورد علاقه خود اضافه کنید و هر زمان کد جدیدی از آن منتشر شد، از طریق نوتیفیکشن مطلع شوید، در صفحه ربات لیست تخفیف‌های ازکی را مشاهده و با کلیک بر آن به کد تخفیف دسترسی داشته باشید.

همچنین موپن به منظور رفاه حال کاربران در زمینه دسترسی و آگاهی از کدهای تخفیف اپلیکیشن موبایلی در دو نسخه اندروید و IOS ارائه کرده است که در آن می‌توانید پس از ثبت نام و یا لاگین، ازکی را به علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده و هر روز از کدهای تخفیف جدید مطلع شوید و در آخر از طریق شبکه‌های اجتماعی موپن نیز می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به کد تخفیف ازکی را پیگیری کنید.